قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

رازهای اتاق کوچک من

 

 

دست های من هنوز هم بوی خون می ده . دیشب خواب دیدم سینه هایت را فشار می دهم و از آن ها  

خون بیرون می زند. بعدش من گریه کردم اما تو فقط چشم هات را فشار می دادی روی هم  مثل همان 

 وقت هایی که گوجه سبز می خوردیم .

خون سینه هات شیرین بود ، نه اینکه بخوام بخورم ؛ فقط یک قطره اش پرید روی لبم .

نکند زبانم قرمز شده باشه ! ولی من نمی خواستم انگار مجبور بودم مثل وقت هایی که می گویی باید  

مشق هایم را بنویسم .

من دوست نداشتم تو دردت بیاد برای همین هم گریه می کردم .صبح چشم هام قورباغه ای شده بود .

تو فهمیدی دیشب خوب نخوابیدم ؛ فهمیدی ترسیدم اما هیچی نگفتی . مثل وقت هایی که برگه های 

 امتحان ریاضی ام را قایم می کنم زیر لباس هام تو کشو . تو خودت آن ها را می بینی ، من می فهمم  

که دیدی ؛ اما به من هیچی نمی گی .

صبح شلوارم را عوض کردم و گذاشتم توی کشو . مامان بزرگ رختخوابم را جمع کرد . من را زد ،  

آخه دوباره خیس بود .تــــــــازه گشنه رفتم مدرسه .گفت پسرهای بی ادب که صبحونه نمی خواهند . 

 تو می دونی من دیشب ترسیدم اما اون نمی فهمه .کاش سرش داد می کشیدی . مامان بزرگ می گوید :  

اگر من پسر خوبی بودم خدا دو تا بال به من می داد تا بیام و تو را ببینم .می گوید : اصلا چون من پسر 

 بدی بودم تو رفتی . اما تو که همیشه به من می خندی !

به خدا دلم نمی خواست دیشب از سینه هات خون بیاد . وقتی دست هام بزرگ بشه اونقدر سینه های  

مامان بزرگ را فشار می دم تا ازشون خون بیاد . هرچقدر هم داد بکشه ولش نمی کنم . صدای  

مامان بزرگ می یاد ؛ فکر کنم بابا آمده . اگر تو را ببیند ناراحت می شه . ببخش اگر لباس هام  

بوی خوبی نمی ده اما توی کشو هیچ کس تو را پیدا نمی کنه .

                                                                                                         دیبا سحرانگیز

                                                                                                      21 . مهر . 1387 

                                                                                                              دوشنبه         

نظرات 4 + ارسال نظر
حنانه خانوم دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام دوست عزیز...
آپدیت هستم...بیا و دل کوچیک منو شاد کن...

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
تو ای مرد شبگرد و تنها
بگو از چه کس می گریزی تو آیا؟
همه شب چه طوفان ، چه آرام
قدم می زنی هم خرامان و هم رام
زمانی قدم می زنی زیر باران نم نم
و شاید زچشمت اشک می ریزد کم کم
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

منتظرت هستم...
امضا...حنانه...!!

حمید بداغی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://ghesehgoo.persianblog.ir/

چی بگم؟ کمی دردم اومد. خدا کنه من با جوونا اینجوری تا نکنم.

رها جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

بسیار خوب

کمی تغییر سیستم بده.عزیزم برای کسی که همیشه برایت سعی در بهترین بودن داره /کامل باش /در همه چیز.this is not school.

ملودی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://3250.blogfa.com/

چرا این داستان کینه را در دلم روشن کرد...کینه حس انتقامی که مدام از خودم دور میکردم
نمیدانم
اما این حس خوب به تصویر کشیده شد
و رخوت شخصیت داستان
در گیری ذهن
اینها تمام مواردی بود که با خواندن داستانت به ذهنم خطور کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد