قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

تو نیستی

می ترسم

 

انعکاس تو به زندگیم

            رنگ دوبل می دهد

امتیاز دوبل می دهد ! . .

نه اینکه تو برای من کمی . . . نه

معنی نبودنت برای من کم است

تو نیستی . . .

انعکاس تو برای من تمام می شود

چرا که آینه تو را نشان نمی دهد

و من

درون زندگیم

جای خالی نبودنت

حفره ای نهاده ام

و آینه هنوز هست

و حفره دوبل می شود . . .

و من

     دو بار

            تباه می شوم.

از ایجاد هر چه دوبل فراری ام

- عاشقم-

عددهای فرد مرا نجات می دهند

[تو فرد آمدی ،

                 و فرد رفته ای ،

                                   و فرد مانده ای . . .]

هنوز عاشقم

هنوز هم عددهای فرد مرا نجات می دهند

و نیک بنگری به شعر من ؛

                 - تو هم مرا نجات می دهی -

                         

                                 دیبا سحرانگیز

   یک شنبه    شب    ساعت ۷:۱۹    ۱۲ . اسفند . ۱۳۸۶

                               اتاق کوچک من