قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

شور شعر

   

مرا به شعر می بری ؛ مرا به شور می کشی ؛ 

 

               در عمق جاودانه ها   

                            مرا صبور می کشی  

نگاه من به کاغذ است ؛ 

             به من نشان نمی دهی ! 

                         تلاش می کنم   

                                        و تو 

                                            مرا لجوج می کشی . 

به تو نگاه می کنم  

         تو نیز لحظه ای مرا 

                               سپس درون کاغذت ؛ 

                                                     درست روی سینه ام ؛ 

                                                                            به سمت چپ که می روی . . .  

من عاشق تو می شوم ، 

                      به قلب تو نمی رسم ؛ 

                                           چرا که در درون خود 

                                                                 کمی غرور می کشی .  

تو خسته می شوی ؛ سپس  

                          تو را به بوسه می برم 

                                                 نگاه تو ، لبان من ، 

                                                                    تو را به شعر می برم 

                                                                                          تو را به شور می کشم         

 

    نوازش لطیف تو  

                 بر انحنای خالی وجود من  

                                           حضور سایه ای تک از وجود ما . . . 

                وعشق بکر ،   

                         به جای هر بکارتی که بود و نیست . 

خیال را و نقش را کنار می زنی سپس 

                                به من نگاه می کنی  

                                      که زنده در برابرت نشسته ام  

                                                               و عاشق تو می شوم 

                                                                                   تو نیز همچو من عزیز .  

                                                                                 دیبا سحرانگیز 

                                                                                      تلفیقی از 22.دی.1386  و 26.شهریور.1387   

                                                                           شنبه ساعت 5:00 عصر   سه شنبه ساعت 11:41 شب

نظرات 5 + ارسال نظر
کشکول چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ http://kashkolans.blogsky.com/

سکوتی پر از دیدار

سهیل پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.comet.ir

فقط می تونم بگم زیبا بود ....
:)
خوش باشی ....

رها شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

)) یادبودی زیبا ((

خمید بداغی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ http://ghesehgoo.persianblog.ir/

یه سر بزن به من ضرر نمی کنی

حمید بداغی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://ghesehgoo.persianblog.ir/

به اشک خسته ام قسم/که خسته ام/از این سرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد