قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

نبودنت(شعر)

(( بنام آنکه همیشه هست ))

خالی ام

              پر از نبودنت

    تو کیستی ؟

                                 ( خدای من ؟! )

                    خدای من !

                            تو را چگونه آفرید ؟

                                             ( برای من ؟ ! )

                                                            برای من !

هزار بار

                      غم نبودنت مرا به باد داد

[ قفس

                   قفس

                              . . . قفس ]

                                                    : قفس بساز برای ماندنش

                                                                         برای بودنش .

                 تو را چگونه در قفس رها کنم ؟

              قفس مرا عذاب می دهد

مرا

             بگیر

                           تنگ

                  ( در میان بازوان خود )

قفس بساز

                            رها مکن مرا به حال خود

. . .

از این سرا برو

                    ( بمان ، بمیر )

یا برو

                                                    من از حصار ماندنت کلافه ام

                                               من از نماز بردن همیشگیم

                                                                                   بر آستان بودنت کلافه ام ! . .

هه

                  دروغ ؛

                                                        همش دروغ

                                  به راستی

                                           من از نبودنت کلافه ام .

                                                                       دیبا سحرانگیز

                        اتاق کوچک من            سه شنبه     شب      ( ساعت وجود نداره )

                                              ۲۶ / شهریور / ۱۳۸۶