قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

نبودنت(شعر)

(( بنام آنکه همیشه هست ))

خالی ام

              پر از نبودنت

    تو کیستی ؟

                                 ( خدای من ؟! )

                    خدای من !

                            تو را چگونه آفرید ؟

                                             ( برای من ؟ ! )

                                                            برای من !

هزار بار

                      غم نبودنت مرا به باد داد

[ قفس

                   قفس

                              . . . قفس ]

                                                    : قفس بساز برای ماندنش

                                                                         برای بودنش .

                 تو را چگونه در قفس رها کنم ؟

              قفس مرا عذاب می دهد

مرا

             بگیر

                           تنگ

                  ( در میان بازوان خود )

قفس بساز

                            رها مکن مرا به حال خود

. . .

از این سرا برو

                    ( بمان ، بمیر )

یا برو

                                                    من از حصار ماندنت کلافه ام

                                               من از نماز بردن همیشگیم

                                                                                   بر آستان بودنت کلافه ام ! . .

هه

                  دروغ ؛

                                                        همش دروغ

                                  به راستی

                                           من از نبودنت کلافه ام .

                                                                       دیبا سحرانگیز

                        اتاق کوچک من            سه شنبه     شب      ( ساعت وجود نداره )

                                              ۲۶ / شهریور / ۱۳۸۶

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدعلی چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ق.ظ

عشق همانند گنجشک می ماند. اگر آن را سفت بگیری میمیرد واگر شل نگهش داری فرار میکند. پس به راستی چه باید کرد؟
ممنون از شعر قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد