قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

قصه ای از بطن قلب عاشقم

هر نویسنده ای بزرگترین رویداد عصر خویش است .

با نام عشق تو

بنام آنکه همیشه هست .

با عشقت آرامم حتی به هنگام تماشای دریای طوفانی 

تا چشم خود به سوی رخت باز کرده ام

 

                                                    صد نامه را به نام تو آغاز کرده ام

 

             دستم برای فاصله ها کوچک است و لیک

 

                                     من از هجوم فاصله پرهیز کرده ام

 

دور است قله ای که هدف بــــود در رهم

 

                                                         با نام عشق تو ؛ به سویش پرواز کرده ام

 

                          گفتند :عشق ما به وصالی نمی رسد

 

                                                     من تا وصال عشق تو اعجاز کرده ام

 

دست از طلب مدار ؛ صیاد شوخ چشم !

 

                                                                 من تا طلوع عشق تو صد ناز کرده ام

 

                         اوزان شعر من ؛همه از بهر عشق توست

 

                            من هفت قافیه بر تو ساز کرده ام . . !

 

                                                                    دیبا سحرانگیز

                                                 یک شنبه شب ، اتاق خلا ، 23 / 10 / 1386